Oslavte Vaší individuální krásu!

15.01.2021

Dekorativní kosmetika luxusní značky Artistry. Krása inspirovaná nejžhavějšími městy světa. Paříž. Tokio, Shanghai, L.A., Bangkok. Každý rok v jiném městě, každý rok nové inspirace a limitované edice.  Kosmetika Artistry si zakládá na jedinečnosti a individualitě, řídí se novými trendy v módě, je propracovaná do každého detailu, je cenově přijatelnější než některé značky srovnatelné kvality a má úžasné praktické obaly a krabičky. Chcete používat stejnou kosmetiku, kterou se líčí na soutěži krásy Miss Amerika? Pak je kosmetika Artistry ta pravá pro Vás.

Značka Artistry vychází z filosofie své zakladatelky Edith Rehnborg ,"Každá žena je jedinečná a nepodobá se žádné jiné. Je vlastním uměleckým dílem."  Dekorativní kosmetika pomáhá ženám podtrhovat jejich ženskost a krásu. Ano přirozená krása je úžasný dar, ale co si budeme povídat, většina z nás to štěstí nemá. Provolejme třikrát sláva vizážistům a výrobcům dekorativní kosmetiky, díky které se můžeme cítit lépe a připadat si krásnější. Je tak snadné si zvýraznit řasy, zakrýt drobné nedokonalosti pleti, opticky zvětšit rty nebo oči, případně zdánlivě zmrnšit velký nos. "Dekorativka" nám pomůže zvýšit své sebevědomí, díky ní můžeme vyzařovat a zářit, protože se prostě cítíme dobře. Tak si to užijte, malujte se, bavte se, hrajte si s barvičkami, experimentujte a osvoboďte své vnitřní dítě. 

Proč se vlastně líčit? 

Spousta žen bez pravidelného líčení nevyjdou z domu, protože se tak cítí prostě líp. Kdo by se nechtěl líbit druhým, ale dámy nezapomínejte, že se máte líbit především samy sobě. Kdykoli jdete kolem zrcadla či výlohy obchodu a zahlédnete svůj obraz, vidíte toho nejdůležitějšího člověka ve svém životě. Když nebudete šťastní vy, nebude s Vámi šťastné ani Vaše okolí. Naopak když budete sama šťastná, budete rozdávat radost a lásku ostatním. Pamatujte si,.že Jen na nás záleží. Proto byste se měla líbit především sama sobě, abyste se dobře cítila. Nezapomínejte ale ani na partnera a děti, těm byste se také měla líbit. Jak se asi má cítit parter, když doma chodíte nenamalovaná a ve vytahaných teplácích, ale když jdete ven z domu, tak se nalíčíte, navoníte a vystajlujete. Pro sebe a pro partnera především byste se měli líčit a starat se o sebe. V neposlední řadě je to důležité pro Vaše děti, protože byste jim měla jít příkladem a být jejich vzorem. Co jim říkáte tím, že chodíte doma ve špinavém a děravém oblečení, s mastnými vlasy a oloupaným lakem na nehty? Říkáte jim tím, že Vy nejste důležitá, že na Vás nezáleží. A to přeci nechcete. 

Záruka kvality

Nebudu Vám lhát, dekorativní kosmetika je skvělá, ale jak už víme, každá jsme jedinečná a nemusí nám vyhovovat úplně všechno. Ano i s kosmetikou Artistry jsem občas zažila zklamání, asi proto, že jsem očekávala víc. Ale jindy jsem zase byla úplně nadšená. Každá jsme prostě individuální a co vyhovuje jedné, nemusí se líbit někomu jinému. Takže nezbývá než vyzkoušet a uvidíte,  Možná jste zvyklí z drogérie nebo některých e-shopů, že si něco koupíte s velkým očekáváním, ale nakonec je to obrovské zklamání. Naštěstí Artistry nabízí 90-ti denní záruku spokojenosti. Můžete výrobek vyzkoušet a když Vám nevyhovuje, tak ho můžete klidně vrátit, i když jste ho už vyzkoušeli. Takže nic neriskujete, a to se v dnešní době velmi cenní.

Přesto, nechce se Vám nic vracet a nechcete kupovat zajíce v pytli? Obraťte se na svého osobního poradce, který Vám s výběrem pomůže, protože má výrobky sám vyzkoušené a s trochou štěstí ho má právě doma. Pravidelně pořádáme Beauty párty, kdy si můžete výrobky vyzkoušet a pak se rozhodnout, jestli je to právě váš šálek kávy. A i když se žádná taková zrovna nekoná, Váš poradce si s Vámi jistě rád domluví individuální schůzku s ukázkou výrobků. Jestli Vás už alespoň maličko nahlodal ten červíček, ráda se stanu Vaším osobním poradcem. 

Nyní už víte, že každá jsme jedinečná a neopakovatelná krásná bytost a každá můžeme mít úplně jiný vkus. Takže ruku do ohně za to nedám, že se Vám bude líbit, ale jsem přesvědčená, že Artistry nemá o své privátní zákazníky nouzi. O tom svědčí už každoroční obrat firmy Amway a neustálý nárůst zákazníků i partnerů. Já osobně jsem si pár produktů dekorativní kosmetiky natolik zamilovala, že už nechci jiné. Najdete je úplně na úplným konci článku. 

Takže zaujala Vás dekorativní kosmetika Artistry? Vyzkoušejte si skvělé výrobky a připojte k týmu passionistů ARTISTRY STUDIO!!! Pokud chcete více informací, kontaktujte mě v kontaktním formuláři nebo níže napište svůj email a já se Vám ozvu, jakmile to bude možné. Více informací o Artistry najdete v sekci Podnikání. 


Moje TOP produkty

Rozjasňující hedvábně matná rtěnka ARTISTRY STUDIO Shanghai

Na první pohled držíte v ruce lesk na rty, ale nenechte se mýlit. Skutečně se jedná o skvělou rtěnku, která vážně drží hodně dlouho a můžete se bez obav napít. Nebudu tvrdit, že je neslíbatelná, ale rozhodně můžete dát svému miláčkovi pusu na rozloučenou a nezanechá otisk. Tahle luxusní rtěnka je vhodná i na cesty, ani v kabelce se neotevře. A teď pozor, která jiná rtěnka nabízí zrcátko a světýlko, takže ji můžete použít klidně v noci venku na ulici. Bomba ne.!!! Jediná nevýhoda této rtěnky je, že se vyrábí pouze v červených odstínech. Ale ty barvy jsou prostě úchvatné. A červená rtěnka sluší každému, věřte mi, stačí si vybrat ten správný odstín. 

ARTISTRY STUDIO Los Angeles Pacific Voděodolná tužka na obočí

Tak to je úplně největší novinka na našem trhu v prodeji od března 2021. Hned při prvním použití jsem věděla, že to bude patřit mezi mé TOP výrobky. Prostě láska na první pohled. Gel na obočí, který se nanáší kartáčkem a vydrží opravdu celý den až do odlíčení. Nedělá se to, ale tak se mi líbil, že jsem s ním šla i spát a ráno tam stále byl. Navíc obsahuje pečující kokosový olej. Takže opět více využití. 

Maskara 3-v-1 Gotham Black ARTISTRY STUDIO NYC

Vyzkoušela jsem už mnoho řasenek, protože mám hodně světlé a krátké řasy, hustota asi taky nic moc. Některé byly prodlužující, některé zhušťující, některé voděodolné, někdy řasy slepovaly, jindy krásně rozčesaly. S některými jsem byla i dost spokojená, ale jen do té doby, než jsem objevila tuto řasenku. Za mě umí vše, co potřebuji. Řasy neslepuje a otočný systém zaručuje dvě úrovně. Nejdřív kartáček zahustí řasy a dodá jim objem, otočíte do druhé polohy a krásně řasy prodlouží, na závěr použijeme suchý kartáček bez další barvy a řasy oddělíme od sebe. Za mě prostě úplně pecka. Jen dodám, že jsem nevyzkoušela všechny řasenky na světě, tak možná máte ještě lepší. Ale zatím jsem s výrobkem maximálně spokojená. 


Zpevňující a vyhlazující podkladový make-up ARTISTRY YOUTH XTEND™

Make-up je pro mě ten úplně nejdůležitější výrobek dekorativní kosmetiky, bez kterého si už nedokážu představit den. S přibývajícím věkem je prostě nezbytnost. Hezky sjednotí pleť a zakryje drobné nedostatky, zároveň působí úplně přirozeně a mladistvě. Když spěchám, použiji prostě jen tento make-up, dám výše uvedenou řasenku a můžu vyrazit. Když mám dny, tak si vyhraji i se stíny, linkami, rtěnkami, tvářenkami, prostě vším, co dekorativní kosmetika nabízí. Ale někdy prostě není času nazbyt.

© 2021 Lucie Zichová. Sebevědomou ženou se i vy můžete stát sebevědomými. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky