Myšlením k bohatství

23.01.2021

Existuje mnoho druhů bohatství - peníze, láska, vnitřní pocit štěstí, hmotné statky, opravdoví přátelé, duševní bohatství. Dnešní článek je o penězích, protože co si budeme povídat, s nimi je život tak nějak snadnější a umožnují nám plnit své sny. Ano vnitřní pocit štěstí je nejdůležitější, ale bez peněz je velmi obtížné do dosáhnout. Každý potřebuje jinou částku peněz a pro každého mají jinou hodnotu, ale bez nich život v dnešní společnosti prostě možný není. Peníze pro mě představuje svobodu a snadnější život. Nepřinesou nám štěstí, ale rozhodně nám dávají více možností a příležitostí si to štěstí užívat. Odpovězte si na otázu, proč někteří mají dost peněz a někteří se topí v dluzích. Ač se to zdá neuvěřitelné, tak odpoveěď je prostá - protože se tak rozhodli...............

Proč se nás peníze nedřží?

1) Omezující přesvědčení - Peníze kazí charakter. Bohatí jsou bohatí na úkor druhých. Když budu bohatý, přijdu o kamarády. Peníze nejsou důležité a štěstí nám nepřinesou. Peníze jsou zdrojem všeho zla.

2) Myslíte jako chudý - Peněz není nikdy dost. Nemůžu si to dovolit. Zase další složenky. Nesnáším daně. Nevím, co bych s tolika penězi dělal.

3) Máte špatný postoj k penězům - Máte je hezky srovnané v peněžence nebo je nosíte zmuchlané v kapse? Jste vděčni za ty, co už máte? Máte pocit, že máte dost peněz? Hned po výplatě je rozházíte nebo je naopak šetříte a nic si nekoupíte?

4) Nevíte, jaká je vaše startovací čára - Máte přehled, kolik máte peněz v peněžence, na účtech, v nemovitostech, v osobních věcech? (Možná, když to vše sečtete, už jste milionáři). Víte, jaké jsou vaše nutné výdaje a kolik můžete ušetřit?

5) Nevíte, kam směřujete - Co byste dělali s penězi, kdybyste jich mohli použít tolik, kolik chcete? Kolik peněz měsíčně byste potřebovali, abyste mohli žít podle svých představ?

6) Nevěříte ve své sny - Máte nějaké sny, které byste si chtěli splnit? Věříte, že se vám mohou splnit? Máte plán, co pro jejich splěnní můžete udělat? Následujete touhu svého srdce?

A co tedy s tím? 

"Chcete-li být bohatí, musíte se bohatí cítit." To neznamená, že si hned poběžíte koupit výherní los, že si vezmete půjčku nebo utratíte všechny svoje úspory. Základem je zákon přitažlivosti, Na co myslíme, to roste. Když se budeme cítit bohatí a uvěříme, že bohatí skutečně jsme, časem k nám budou přicházet nové příležitosti nebo nápady, kde peníze získat.

Stále se učíme a vyvíjíme a mění se i náš přístup k penězům. Kdysi před lety jsem se rozhodla, že mám vždy tolik peněz kolik potřebuji. A ono to vážně fungovalo. Když jsem měla nějaké neplánované výdaje, vždy se nějaké peníze našly. Buď se objevila nová pracovní nabídka, víc klientů, zdědila jsem nějaké peníze, dostala hezký příspěvek k vánocům nebo něco koupila ve slevě a tím ušetřila. Přesto žiji z měsíce na měsíc. O peníze se nebojím, vím, že ke mně vždy přijdou, ale už dlouho jsem tušila, že tomu něco chybí. A nedávno mi došlo, že jsem si to špatně nastavila. Ano, vždy mám dost peněz na to, co potřebuji, ale co když chci víc. Ne vážně nepotřebuji svoji vysněnou sukni, kávovar, nové auto, luxusní dovolenou a dokonce ani dům snům, ale co když to všechno chci? Takže si teď do podvědomí nahrávám nový program místo toho starého nefunkčního. Mám vždy tolik peněz na všechno co chci pro sebe nebo své blízké. Už jen ten pocit, že jsem bohatá je super.

Takže, co byste dělali, kdybyste vyhrály 10 000 000 Kč? Jak byste žili? CO byste dělali? Snili byste o velkých věcech, které byste si mohli dovolit? Jak byste se cítili? Čím víc si POCIT bohatství dokážete užít, tím víc ho budeme přitahovat. Inspirujte se příbějy v legendárním filmu Tajemství ( v sekci Osobní růst)

A čím tedy začít? 

Ujasněte si, kolik peněz chcete mít a uvěřte tomu, že si to můžete dovolit, že to zvládnete, že je prostě budete mít. A pak si každý den třeba i několikrát vizualizujte, že už ty peníze máte a jaký život díky nim máte. Představutje si to živě i s tím pocitem, jak se vám s těmi penězi žije, co dík

K získání bohatství a tedy i peněz nám pomáhají rituály v životě. Mým oblíbeným rituálem je motivační nástěnka, říkejme tomu nástěnka snů. Dělám si nástěnku snů každý rok, obvykle na konci nebo začátku roku. Při jejím tvoření si zapálím svíčku, pustím oblíbenou hudbu, vezmu pastelky, čtvrtky a časopisy, popustím uzdu své fantazii a tvořím. Co bych chtěla zažít, kam bych se chtěla podívat, co bych chtěla mít, jaká bych chtěla být, co bych chtěla dělat. A představuji si to v živých barvách, vcítím se do toho pocitu, že to všechno mám a pak už nechám vesmíru, náhodě, andělům, životu nebo klidně i svému podvědomí, aby to ke mě přišlo ve správný čas a správným způsobem.y nim máte a co s nimi zažíváte. Pokud nevíte, jak na to, inspirujte se na mém youtube kanále ve videu Manifestace snů. 

V minulosti jsem ale dělala tu chybu, že jsem sice nástěnku vytvořila, ale vracela jsem se k ní minimálně. A pak se divila, že se mi mé sny neplní tak, jak jsem si představovala. Letos je rok 2021 a já se rozhodla, že bude jedinečný. A to vyžaduje začít věci dělat jinak. Takže jsem si hotovou nástěnku pověsila na své oblíbené místo a kdykoli kolem ní projdu, tak si ten skvělý pocit připomenou. A večer před spaním jen tak sedím v tichu a ve tmě a nechám volně lítat myšlenky ke svým snům a nápadům. A hlavně, nechávám se vést svoji intuiicí: Když mě něco napadne, prostě to udělám, vyzkouším a sleduji, co se bude dít. Buďte u toho se mnou, nebo ještě lépe zkuste to také. Nemáte co ztratit, jedině získat. A pokud chcete poradit, jak si takovou nástěnku vytvořit, kontaktujte mě



© 2021 Lucie Zichová. Sebevědomou ženou se i vy můžete stát sebevědomými. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky