POSVÁTNÉ PROČ

20.07.2021

Průběžné vyhodnocování a plánování je součástí každého podnikání. Bez toho nemůžeme dosahovat dobrých výsledků. Úplně na začátku každého podnikání je rozhodnutí PROČ a v čem konkrétně chci podnikat.  Postupně si přidáváme další cíle a vytváříme nové PRODUKTY. Nesmíme však zapomínat vyhodnocovat pravidelně, zda jdeme správným směrem a naše kroky vedou k vytouženým výsledkům. Nechte se inspirovat mým PROČ a JAK podnikám.

Přéd pár dny jsem se vrátila z dovolené, kde jsem si dovolila podívat se na úplný začátek svého podnikání. Vyhodnocovala jsem své úspěchy a přitom jsem se dostala k tomu, PROČ to vlastně všechno dělám. Od začátku jsem to měla v hlavě, postupně to dostávalo konrétní tvar, ale pořád to byly jen úvahy bez komplexnosti.   Dovolená mě inspirovala  k napsání tohoto článku. Chtěla jsem všechny ty úvahy dát na papír. Co je psáno, to je dáno. A dnes jsem dostala nápad. Podělím se o to se svými čtenáři a třeba někoho inspiruji. 

Takže jaké je to mé posvátné PROČ. Slovo posvátné jsem ukradla, ale bohužel si již nepamatuji komu. Přesně vystihuje tu touhu dělat práci, která nás baví a naplňuje. Touhu plnit si své sny. Touhu dělat i činnosti, které nás nebaví, nechce se nám do nich, máme z nich strach, ale dovedou nás k našim snům. Posvátné PROČ je motivace, která nás žene dopředu. 

Mé posvátné PROČ

👉 MÉ NEJVĚTŠÍ PROČ je láskyplná péče o syna. Jako matka chci to nejlepší pro sebe i své dítě. Synovi chci zajistit lepší dětství, než jsem měla já. Sobě chci dát od života víc, než jsem dostávala dosud. Klasické zaměstnání dává velmi málo možností, jak skloubit rodinu a práci, abych nezanedbávala jedno ani druhé. Chci dát vzor svému synovi, za který se nebudu muset stydět. Chci, aby byl na svojí maminku hrdý, že jsem dokázala vše, co jsem chtěla.

👉 V každém zaměstnání jsem byla nešťastná a dlouho jsem nevěděla proč. Dnes už to vím. Neměla jsem dost SVOBODY. Ráda si nechám poradit a inspirovat, ale rozhodnutí si chci dělat sama. Chci si sama vybírat zákazníky a klienty. Chci si volit svůj vlastní styl práce. Chci se rozhodovat sama, s kým chci a nechci spolupracovat. Chci být nezávislá a určovat si pracovní dobu. Chci si vybírat svůj tým. Chci mít svojí vlastní firmu a rozhodovat o svém životě.

👉 Jedním z těch ušlechtilejších cílů je dát své mamince to, co si sama nemohla dovolit. Chci jí oplatit všechnu starostlivou péči, kterou mi dávala. Chci jí ve stáří dopřát víc luxusu než měla za celý život. K tomu však potřebuji finance, čas a energii. Podnikání mi dává více zdrojů a prostředků pomoci člověku, který je jednou z nejdůležitějších osobo v mém životě.


👉 Chci dělat maximum pro sebe i pro své zákazníky a klienty. Chci ji pomáhat řešit jejich problémy. V minulosti jsem si myslela, že mohu dělat jen pomáhající profese. Během loňského roku jsem pochopila, že obchod nemusí a neměl by být jen o penězích, ale především o lidech. Kladu důraz na kvalitu a dobré vztahy se zákazníky, proto jako samozřejmost považuji i poradenství zdarma. Zákazník je pro mě na prvním místě. Buduji vztahy se zákazníky, záleží mi na jejich spokojenosti a zpětné vazbě. Navíc se každý zákazník může zároveň stát i mým spolupracovníkem

👉 Chci pomáhat ostatním měnit jejich životy a plnit si své sny. Každý máme své sny, ale ne každý si je dovolí splnit. Chci motivovat ostatní, aby začali dělat kroky ke svým snům hned teď. Ne zítra. Ne za týden. Ne až budou mít víc času. Ne až budou mít víc peněz. Ne až potkají ty správné lidi. Ale hned teď. Také jsem je dříve odkládala, než jsem pochopila, že nejlepší datum v kalendáři je právě DNES.

👉 Chci mít svůj vlastní podnik, ale zároveň být součástí něčeho většího a smysluplného. V průběhu mateřské jsem začala podnikat bez větších finančních investic. Spolupracuji s firmou s letitou praxí a zkušenostmi, která zajišťuje kvalitu. Nemusím mít vlastní e-shop ani sklad, nemusím řešit dodavatelem, dopravu, výrobu ani výzkum. Mohu se soustředit na zákazníky a jejich potřeby. Mám přístup ke školícímu systému, jak podnikat, jak obchodovat, získávat zákazníky, budovat si vlastní jméno a image, být dobrý lídr a rozvíjet se. Když nemusíte být na podnikání  sami, je to velká výhoda. Když se obklopujete schopnými lidmi, je to snadnější.

👉 Chci cestovat po celém světě a mít život plný zážitků a dobrodružství. Nic z toho však není možné bez dostatečných finančních prostředků. Peníze nás neučiní šťastnými, ale otevřou nám další možnosti.


👉 Chci mít krásný dům. Cestování je skvělé, ale zázemí a teplo domova dodá životu pocit jistoty a bezpečí.

👉 Chci pomáhat bořit mýty ohledně peněz. Chci pomáhat rozpouštět strachy a ničit předsudky ohledně peněz. Velká část lidí se bojí, že budou mít málo peněz. Někteří se naopak bojí, že jich budou mít moc. Peníze nekazí charakter, ale ukazují ho. Není potřeba se jich bát.

👉 A v neposlední řadě chci růst, vyvíjet se a posouvat. Osobní růst nám pomáhá být aktivní a nepřestávat věřit v sebe sama a své sny. Když přestaneme růst, budeme už jen přežívat. 

© 2021 Lucie Zichová. Sebevědomou ženou se i vy můžete stát sebevědomými. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky